guldponnien

Alla inlägg under februari 2014

Av Emma Sohlander - 28 februari 2014 12:27

  • Zorba har varit sjuk men nu får jag äntligen rida nästan som vanligt!
  • Jag och (Dressyrponny.se) kommer att ha en blogg träff på SIHS 2014!
  • Jag ska tävla den 30mars på timrå
  • Jag älskar typ alla årtider,men i år känns det som vinter kan sticka sin väg och aldrig komma tillbaka...
  • Jag äter hellre chips änn godis

     

Av Emma Sohlander - 28 februari 2014 07:30

  

Just nu är jag påväg till stallet för att åka till kliniken, tror jag skiter och åka till skolan.

Haha ... det låter sjukt konstigt men jag vet inte... kommer ju att missa två lektioner sen är det en lång lång rast!

sen kort kort svenska och hk (det suger)..



Av Emma Sohlander - 27 februari 2014 19:57

      

Gud vad jag blir sugen på att åka ut och tävla plocka rosetter och resultat!

Men det är ju inte så långt kvar faktiskt 30 mars då smäller det!

 

 

Av Emma Sohlander - 27 februari 2014 08:24

Känner för att göra ett tok ryck
Ner till GHS men ingen som vill följa med och bara shoppa?! Haha ..
Det är inte ens säkert att jag åker ner heller men drömma kan man väll alltid göra?
Eller tänka ?!?!?!

[Bild]

Av Emma Sohlander - 26 februari 2014 12:00

På "renovering" av mitt rum
Faktiskt riktigt nöjd :)
Mera bilder sedan <3

Av Emma Sohlander - 25 februari 2014 18:00

 

 

    

Fyra härliga  sen sommar/höst bilder på mig och Z!  

Av Emma Sohlander - 25 februari 2014 15:16

Ponny/häst? PONNY, då jag är kort och känner helt enkelt mig ej redo för storhäst.

 

vit/svart ponny? svart  

kallstall/varmstall? kall

Godis/chips? chips

hus på landet med hästgård (drömgården) / stor fin lägenhet och massa pengar? gården självklart!

Sminkad/osminkad? osminkad, vissa tillfällen kan man ju piffa till sig lite extra

Egen ponny/foder/medryttare? Egen!  

Lägga ner bloggen för alltid/bloggpaus? bloggpaus då jag inte skulle kunna tänka mig att inte blogga förevigt.

Kopia/äkta? Båda!

Tävla höga klasser/låga? Höga klasser men såklart börjar man lätt och låga klasser

 

(Zorba i sen sommaren)

Av Emma Sohlander - 25 februari 2014 11:45

 

Bjuder på em gammal bild på mig och zorba   


Presentation

Hej!
Vad roligt att just du klickade in på min blogg jag hoppas att du kommer att trivas!
Lämna gärna en kommentar. KRAM

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards